ניהול תוכן באינטרנט​

שיווק דיגיטלי אינו מסתיים בהקמה אתר מעוצב או שלדף עסקי ממותג, שהרי עכשיו מתחילה העבודה האמיתית.

עליכם לנהל פעילות משמעותית, אפקטיבית ונכונה שתעביר את המסרים הנכונים ללקוחות הרצויים. עליכם להתייחס למהלכים שיווקיים שיש לתכנן ולקדם, לסוג התכנים, לסגנון שלהם, למספר הפרסומים, לרמת העדכניות והחדשנות.

עליכם ליצור אינטראקציה ומעורבות של הגולשים מחד, ולהפנות אותם למקומות אחרים בהם אתם נמצאים – באינטרנט ומחוצה לו.