כבר קיבלת TWO WEEKS NOTICE?

לא מזמן ראיתי את הסרט הזה (בפעם ה…) ונזכרתי שפעם, מזמן.. סיפרתי לך על 14 סיבות טובות,
למה עליך לנהל את הפעילות העסקית שלך בפייסבוק על גבי פלטפורמה של דף עסק ולא בפרופיל אישי או קבוצה.

אם עדיין לא עשית את הצעד החשוב הזה, או אם יש לך חבר שעוד לא עשה אותו, הנה כל הסיבות להפסיק לדחות את העניין הזה.

ו.. שלא אשכח – תודה ליו גרנט וסנדרה בולוק על התזכורת וליס ששידרו את הסרט בפעם המי יודע כמה, בדיוק כשצפיתי בטלויזיה 🙂

סיבה מס’ 1:

דף העסק חשוף לכל אדם הגולש באינטרנט, גם אם אין לו פייסבוק הרחבה קצרה: פרופיל אישי אינו זמין למי שאין לו חשבון בפייסבוק. רמת החשיפה של פרופיל אישי ותכניו מוגבלת בהתאם להגדרות פרטיות, גם למי שיש לו חשבון בפייסבוק.

סיבה מס’ 2:

דף העסק נסרק בגוגל ופעמים רבות “משיג” גם את האתר שלך בתוצאות החיפוש.

סיבה מס’ 3:

כיום, יותר ויותר אנשים מחפשים את הדף העסקי שלך בפייסבוק, ישירות בפייסבוק!, בכדי ללמוד עליך, להתרשם ממך ולקרוא חוות דעת אותנטיות של הלקוחות שלך”.

סיבה מס’ 4:

אין הגבלה על מספר האנשים שיכולים להצטרף לדף העסק שלך ולהיחשף לתכנים שלך.
הרחבה קצרה: פרופיל אישי מוגבל לעד 5000 חברים. כמה אוהדים יש בדף העסק שלך?

סיבה מס’ 5:

חברת פייסבוק “מרשה” לך לקדם את העסק שלך באופן חופשי בדף עסק.
את תהית מה הקטע, אז חשוב לדעת שכאשר הפעילות של שיווק העסק שלך מתבססת על פרופיל אישי, קיים סיכוי לחסימת החשבון לעד ואיבוד כל החברים, התגובות, הפרגונים והפעילות שכבר עשית.
(וכן, הם עולים על זה(!).

סיבה מס’ 6:

רק בדף עסק באפשרותך לקבל סטטיסטיקות למדידת הצלחת הפעילות השיווקית שלך בפייסבוק ולפעול לפיה.
כבר השתכנעת?‏

סיבה מס’ 7:

רק בדף עסק באפשרותך לעצב את הדף באופן אישי, מקצועי שמעביר את המסר של העסק שלך.
ממש כמו אתר אינטרנט!

אם כבר השתכנעת ויש לך כבר דף עסקי, עליך לוודא שהוא כתוב ומעוצב באופן מקצועי ואטרקטיבי, שמשקף את איכות העסק שלך!
אם עדיין לא עיצבת, נשמח לשיחת טלפון ממך ונשמח לדעת שהגעת מכאן.. הכנו לך הצעה מיוחדת…‏

סיבה מס’ 8:

דף עסק מהווה בית ללקוחות שלך, ומקום לתקשורת בלתי אמצעית איתם ועם לקוחות פוטנציאליים! האם כבר יצרת דיאלוג עם הלקוחות שלך? הותיקים, הקיימים והפוטנציאליים?

סיבה מס’ 9:

כי יש סוגי תכנים שבאפשרותך להוסיף רק בדף עסק!

סיבה מס’ 10:

מדף העסק באפשרותך ליצור קישורים לכל ערוץ שיווקי שיש לך – גם מוּבְנים וגם ברמת התוכן.

סיבה מס’ 11:

באפשרותך ליצור הפניות לדף העסק בקלות מערוצי שיווק אחרים שלך, באמצעות תוספים חינמיים של פייסבוק שקיימים רק לדפי עסק.

סיבה מס’ 12:

דף עסק מקצועי ומנוהל נכון, יסייע למתג את העסק שלך גבוה בנישה שבחרת! נכון קריטי??

סיבה מס’ 13:

כי למתחרים שלך יש… רוצה להשאיר להם את כל הלקוחות?
כמה מהמתחרים הישירים שלך, באותה נישה, באותו אזור, לאותו קהל יעד זיהית בפייסבוק?

סיבה מס’ 14:

זו הפלטפורמה הטובה ביותר בפייסבוק להרחבת החשיפה של העסק שלך לקהל היעד הרלוונטי.

אהבת? יאללה תגובה…

יש מישהו שיכול לעשות שימוש חשוב במידע הזה, יאללה שיתוף…