פרסום ממומן בגוגל

מודעות ממומנות המוצגות בתוצאות החיפוש של מילים או ביטויים מסוימים או כמודעות באנר באתרים שונים המשתפים פעולה עם גוגל וברשת יוטיוב.

לחיצה של הגולש על מודעה ממומנת מפנה לדף נחיתה כלשהו של המפרסם ומביאה לחשיפה, ליד, הזדמנות מכירה וכיו"ב.
הפרסום הממומן  בגוגל אדוורדס פועל על עקרון של תשלום לפי קליק. למעשה, המפרסם משלם לגוגל על סמך ביצועים בלבד.
עלות הקליק משתנה בהתאם לתחום העיסוק של המפרסם, לתחרות ולביקוש של ביטויי המפתח המבוקשים.

יתרונות הפרסום בגוגל

  1. פרסום ממוקד
    המודעות מוצגות למי שמחפש את ביטויים מסוימים הקשורים לעסק ולמודעה בלבד מכאן ש:
    א. רלוונטיות המידע לגולשים
    ב. קהל יעד איכותי הנחשף למודעות
  2. תשלום על ביצועים
    התשלום לגוגל מתבצע בהתאם לביצועים. אם המודעה לא עובדת והגולשים לא לוחצים אליה – המפרסם לא משלם.
  3. מדידה
    גוגל מספקת כלים רחבים למדידה ולבקרה של המודעות. מידע זה מאפשר לנתח ולשפר את ההצלחה.
  4. שליטה על התקציב
    באפשרות המפרסם להגדיר תקציב יומי. כאשר התקציב נגמר, המודעות יורדות מהאויר. באופן זה, אפשר להגדיר תקציבי פרסום מבלי לחרוג מהם.

חסרונות הפרסום בגוגל

  1. מורכבות
    אפשרויות וממשק הפרסום מורכבים יחסית למשתמש לא מקצועי ובנייה לא מקצועית של קמפיין פרסום בגוגל עלולה להיות יקרה ולא אפקטיבית.
  2. עלויות
    התחרות על שטח הפרסום גבוה ברבים מהתחומים ועלויות הקמפיין אינן זולות.

כפי שניתן לראות, ישנם יתרונות וחסרונות, אולם הפרסום בגוגל מהווה את אחת הדרכים המהירות יותר לקדם את העסק שלכם באינטרנט ובכלל.

פרסום מקצועי יחסוך לך כסף בפרסום ויאפשר ללקוחות לקוחות רלוונטיים להגיע לעסק שלך.

לקבלת הצעה, מלאו את הפרטים בטופס או התקשרו אלינו: 052-2816290