האם יש לכם מושג למה בחרתם לשווק בפייסבוק?
האם בדקתם אם הלקוחות שלכם נמצאים שם? או מי הם בכלל הלקוחות שלכם?
ומה המומחיות שלכם? מה המסר שלכם לקהל המטרה?
מה אתם מאמינים שהקהל שלכם מחפש
ו…איך אתם מתכוונים לספק לו את המענה?
לפני שמתחילים לשווק בפייסבוק, חשוב להבין ולהגדיר את כל הפרמטרים הללו ועוד נוספים. זהו הבסיס של כל שיווק, ולמעשה של הקמת כל עסק.
כל פעולה שיווקית תיגזר מן ההגדרות והמטרות שתקבעו.
שבו עם דף נייר או מול מחשב והגדירו את כל אלו.
בנוסף, הגדירו מה המטרה שלכם בשיווק בפייסבוק. מה אתם מצפים לקבל ממהלכי השיווק בו.
כמה זמן אתם וכסף אתם מוכנים/יכולים להשקיע שם מתוך תקציב השיווק שלכם.
צריכים עזרה?
כדי שיהיה לכם קל להתחיל, תוכלו להשתמש בשאלון שלנו לעסק בקישור שאלון ראשוני לעסק. זה בחינם!
בנוסף, תוכלו להוריד את המדריך החינמי למיתוג העסק בקישור הבא: מדריך מיתוג.
בהצלחה!