מרצה: שירי מילר לב
תכנית סדנה:
הצלחה – על הצלחה עסקית, חשיבות הגדרתה, כיצד קובעים אותה, מדדים להצלחה, הבנת תוצאות ראויות, יעדים מדידים וכיו"ב. כולל תרגיל בהגדרת הצלחה עסקית.
מטרה: כל משתתף/ת יגדירו מהי הצלחה עסקית עבורם.
הפתרונות שלי – מה אני באמת מציע ללקוח? מה הפתרון שאני מציע לו ולאיזה קושי/כאב/צורך?
אילו תשוקות הפתרון שלי מספק ללקוח? הפתרון כמסר שיווקי. כולל תרגיל בניסוח מסרים.
מטרה: כל כל משתתף/ת יגדירו את הפתרון שהם מציעים ללקוח.
מי אני – איך אני מציג/ה את עצמי? את העסק שלי? באילו מילים אני משתמש/ת, באיזו רמת בטחון?
האם אני יודע/ת מה אני באמת מציע/ה? בחלק זה נתייחס למיתוג עצמי בסיסי, להבנה של כל בעל עסק מה הוא עושה ובעיקר –למה הוא/היא עושה זאת.
מיתוג על קצה הכפית – מהו מותג, מהו מיתוג, כיצד הוא נוצר וחשיבותו. אלמנטים שמרכיבים את המותג.