איך לכתוב דפי נחיתה שימשכו אליך לקוחות?

אימה הכי חשוב בדף הנחיתה שלך?

הכותרת!!!

מטרת הכותרת: משיכת תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי.

איך מושכים את תשומת ליבו? עם מילי!

מי זאת מילי?

זו שאומרת ללקוח מה יוצא לו מזה 🙂
(מילי = מה יוצא לי מזה)

MILI

מה זה אומר תכל’ס?

שהכותרת היא העיקר ותמצית הדבר אותו העסק מציע ללקוח הפוטנציאלי.

למה צריך להתייחס?

  1. השקיעו זמן וסבלנות בכתיבת הכותרת.
  2. הציגו את הפתרון שאתם מציעים בכותרת. כדאי לכלול את התועלות של הפתרון.
  3. צבעו את הכותרת באדום. הצבע האדום מעורר תגובה גבוהה יותר מצבעים אחרים.
  4. תכתבו כותרות שמעוררות סקרנות אצל הלקוח הפוטנציאלי.

סוגי כותרות לדוגמא

  1. כותרת שמציע ערך / תועלת גדולה
    10 הפעולות שיאפשרו לך __________________דוגמא: 18 הפעולות שיביאו לך לקוחות מפייסבוק
  2. כותרת עם סימן שאלה שכוללת פתרון שלא מחייב ויתור גדול או קושי גדול.כיצד ל___________________ מבלי ______________ ?
  3. דוגמא: כיצד להיכנס לבגד הים הקיץ, מבלי להישאר רעבה?
  4. כותרת מעוררת סקרנות וכוללת פתרון
    הסודות הכמוסים על ____________ שיאפשרו לך___________
    החוק ה_______ ל________ שתהיו חייבים ל__________דוגמא: הסודות הכמוסים של המשווקים הגדולים, שיאפשרו לך לשלש את ההכנסות שלך
  5. כותרת מפוצצתהפדיחה המטורפת של____________

    אל תחשבו אפילו על____________ עד שאתם________________

  6. כותרת מתנה
    קבלו במתנה ___________ שתגלה לכם _______________קבלו במתנה מדריך פשוט שיגלה לכם כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לכתוב כותרת מוצלחת

תכתבו לנו כאן את הכותרות שלכם 🙂