אימה הכי חשוב בדף הנחיתה שלך?
הכותרת!!!
מטרת הכותרת: משיכת תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי.
איך מושכים את תשומת ליבו? עם מילי!
מי זאת מילי?
זו שאומרת ללקוח מה יוצא לו מזה 🙂
(מילי = מה יוצא לי מזה)
מה זה אומר תכל'ס?
שהכותרת היא העיקר ותמצית הדבר אותו העסק מציע ללקוח הפוטנציאלי.
למה צריך להתייחס?
- השקיעו זמן וסבלנות בכתיבת הכותרת.
- הציגו את הפתרון שאתם מציעים בכותרת. כדאי לכלול את התועלות של הפתרון.
- צבעו את הכותרת באדום. הצבע האדום מעורר תגובה גבוהה יותר מצבעים אחרים.
- תכתבו כותרות שמעוררות סקרנות אצל הלקוח הפוטנציאלי.
סוגי כותרות לדוגמא
- כותרת שמציע ערך / תועלת גדולה
10 הפעולות שיאפשרו לך __________________דוגמא: 18 הפעולות שיביאו לך לקוחות מפייסבוק - כותרת עם סימן שאלה שכוללת פתרון שלא מחייב ויתור גדול או קושי גדול.כיצד ל___________________ מבלי ______________ ?
- דוגמא: כיצד להיכנס לבגד הים הקיץ, מבלי להישאר רעבה?
- כותרת מעוררת סקרנות וכוללת פתרון
הסודות הכמוסים על ____________ שיאפשרו לך___________
החוק ה_______ ל________ שתהיו חייבים ל__________דוגמא: הסודות הכמוסים של המשווקים הגדולים, שיאפשרו לך לשלש את ההכנסות שלך - כותרת מפוצצתהפדיחה המטורפת של____________
אל תחשבו אפילו על____________ עד שאתם________________
- כותרת מתנה
קבלו במתנה ___________ שתגלה לכם _______________קבלו במתנה מדריך פשוט שיגלה לכם כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לכתוב כותרת מוצלחת
תכתבו לנו כאן את הכותרות שלכם 🙂