ידע, מידע והשראה
משתנים או לא משתנים
כאשר אתם ניגשים להקים חנות מקוונת, הכינו מראש את רשימת המוצרים באופן הכי מפורט ומדויק שיש בטבלת אקסל. בידקו האם
דומיין רק על השם שלך!!
ברגע שחברה/אדם רוכש דומיין, עליהם לרשום מי הבעלים החוקיים של הדומיין. רק הבעלים החוקיים רשאי לבצע שינויים בנתוני הבעלות או
מדיטציה לעבודה על תת המודע
מדיטציה לתת מודע. הפעילו לקראת השינה ואפשרו למילים לחדור אל תת המודע. מתוך הספר Three Magic Words/U.S. ANDERSON’S. תרגום לעברית:
רק תבקשו
רוצים? תבקשו! רובנו לא למדנו לבקש.. זה תמיד היה בגדר ‘לא נעים’, ‘לא יפה’ או שסתם הרגשנו מבואסים רק מהמחשבה
כבר אז ידעתי (פוסט אישי)
ידעתי שאני אהיה עצמאית בערך מכיתה ו’ (אז ניהלתי עם עוד חברים את המו”מ הראשון על שכר בעבודה בבחירות המקומיות
בחירה
בעסק, כמו בחיים, זה הכל עניין של בחירה- בחירה מודעת מבפנים באמונה אדוקה- בחירה מה לאכול, בחירה בסגנון הדיבור, בחירה
להיות עצמאית…
להיות עצמאית זה מדהים. לפעמים זה גם מעייף. בעיקר כשמשהו לא עובד כמו שתיכננת. וגם כשכן – הגוף לפעמים מותש.
JUST DO IT
יש לך עסק, אה!? זה דורש הרבה זמן. ואנרגיה. תשומת לב מיוחדת. ומה איתך? לעצמך הענקת את תשומת הלב הזה?
מה המטרה שלך?
הצבת המטרה הנכונה היא הבסיס לדרך והדרך להצלחה -שירי מילר לב- מערכת הפרסום בפייסבוק מבוססת על קהלי מטרה. אלגוריתם הפרסום
התפתחות אישית בעסקים
העסק שלך יכול לצמוח עד למקום שבו אתה נמצא. המשמעות היא שעליך כבעל או בעלת עסק להביא את עצמך, בכל יום,
דברים שכדאי לבדוק, רגע לפני שמתחילים לשווק את העסק
Who, Where, What – מי, איפה, מה בסיסי, אבל בכל זאת מתפספס יותר מידי פעמים: מי הקהל שלך? ממוקד, עיקרי,
גישה באנרגיה גבוהה
“הגישה שלך, לא הכישרון שלך, תקבע כמה גבוה אתה תגיע” – זיג זיגלר – בדקתם פעם איך אתם ניגשים לדברים?
בחירה לאנרגיה גבוהה
“החיים הם התוצאה של כל הבחירות שלך”. -אלבר קאמי- גם העסק שלכם. וידאתם שבחרת בדבר הרצוי לכם? בחירה
קיברנטיקה לאנרגיה גבוהה
“בשינוי הקיברנטיקה שלך תוכל לשנות את חייך”. – בוב פרוקטור – 13 דקות שיעניקו לך תובנות ורעיונות. תוכל גם לשנות
סיפור חדש לאנרגיה גבוהה
“הדבר היחיד שעומד בינך לבין המטרה שלך הוא הסיפור הזה שאתה ממשיך לספר לעצמך על למה אתה לא יכול לעשות
יצירה לאנרגיה גבוהה
“הדרך הטובה ביותר לחזות את העתיד, היא ליצור איתו”. – פיטר דרוקר – האם כבר יצרתם את העתיד של העסק
שירה לאנרגיה גבוהה
“החלט כי תוכל – רצונך אז מושל, עליך יגן חוק איתן מברזל” – ר’ קיפלינג –
זה מה שאתם צריכים לעשות כדי לגרום לעסק להצליח!
אחד הדברים העיקריים שמתמודדים איתם בעלי העסקים כולם הוא זה: איך לגרום לעסק להצליח? התשובה האמיתית היא שיש הרבה תשובות.. כלומר, יש
מה הקשר בין חזרה לכושר לעסק שלך?
בשנה וחצי האחרונות חזרתי לכושר. התחלתי להתאמן אימוני ריצה וכוח. האנרגיות שלי עלו לשמיים, שמחת החיים שלי, העשייה שלי התעצמה
איך לכתוב דפי נחיתה שימשכו אליך לקוחות?
אימה הכי חשוב בדף הנחיתה שלך? הכותרת!!! מטרת הכותרת: משיכת תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי. איך מושכים את תשומת ליבו?
התפתחות אישית בעסקים
העסק שלך יכול לצמוח עד למקום שבו אתה נמצא. המשמעות היא שעליך כבעל או בעלת עסק להביא את עצמך, בכל
לקוח – מה הוא רוצה??
באוקטובר האחרון הייתי בכנס שהופק ע”י מט”י גולן והתקיים בכפר האירוח ברמות.נושא הכנס “שיווק הלכה למעשה” השתלב נפלא עם הנוף
ככה זה כשמשחקים עם הלב…
שלשום צפיתי בסרט ‘לשחק עם הלב’. הסרט מספר על ג’ורג’, שחקן כדורגל לשעבר, שכוכבו דעך והוא מתחיל לאמן את קבוצת
תוכן מעולם אחר
התוכן הוא המלך? אוקיי, אבל… מה זה באמת אומר? איפה שמים את התוכן הזה? איך הוא נראה? האם הכוונה היא
מיתוג עסקי אנרגטי
מיתוג הוא תהליך טבעי שמתרחש לכל חפץ, לכל אדם ובודאי לכל עסק. מה הוא אומר? – האם ניתן לשלוט בו
כנס: להניע אנרגיה בעסקים
אי אפשר להקים, לנהל ולקדם עסק להצלחה ללא אנרגיה! מה זה אומר? איך אנרגיה מובילה להצלחה? איך מיישמים את זה?
סדנה: שיווק באנרגיה גבוהה
אתגרי השיווק הקיימים לבעלי עסקים מהו שיווק באנרגיה גבוהה אתגרי שיווק של בעלי עסקים קטנים תדרים בשיווק איך מייצרים שיווק
סדנה: בוחרים להתקדם
מרצה: שירי מילר לב תכנית סדנה: הצלחה – על הצלחה עסקית, חשיבות הגדרתה, כיצד קובעים אותה, מדדים להצלחה, הבנת תוצאות ראויות, יעדים
כבר קיבלת TWO WEEKS NOTICE?
לא מזמן ראיתי את הסרט הזה (בפעם ה…) ונזכרתי שפעם, מזמן.. סיפרתי לך על 14 סיבות טובות, למה עליך לנהל את
שימור זה לא רק למבנים עתיקים
לקוחות העסק הם הנכס היקר ביותר שלו! אם כך, עלינו לתכנן ולהוציא לפועל פעולות שישמרו עליו! מהו שימור לקוחות? “שימור לקוחות
בלוג עסקי כערוץ לשיווק העסק שלך
בלוג הוא ערוץ אינטרנטי המאפשר לכותבו לשתף רעיונות, אישיות ועסקיות עם קהל הקוראים הרצוי. כיום, קיימים בלוגים מקצועיים רבים לחברות
איך עוגיות שוקוצ’יפס נתנו לי רעיון!
אז ככה, אני יודעת לבשל, בחיי. אפילו טוב מאוד! אפייה… זה כבר לא כל כך השטח שלי (ועוגת ביסקוויטים או
איך עובד באמת הפרסום הממומן בפייסבוק?
מערכת הפרסום הממומן בפייסבוק מתרחבת ומשתדרגת מיום ליום. למעשה, אם אתם פועלים בזירה הדיגיטלית, אי אפשר להתעלם ממנה, שכן התעלמות כזו, משמעותה
שרוכים ומהפכים
הבת המתוקה והמדהימה שלי לבשה אתמול מכנסיים עם שרוך.. והיא רצתה לקשור אותו! חשבתי שזו תהיה הזדמנות נפלאה ללמד אותה
הוספת בעלי תפקידים לדף העסקי
פייסבוק מאפשרת לכם להוסיף בעלי תפקידים שונים לניהול דף העסק שלכם. זה שימושי וזה חיוני. מהם התפקידים הקיימים וכיצד מגדירים
ככה נשברתי….
לפני שבוע וחצי נשברתי! באמת! המרדף היומיומי אחרי ניהול עסק, מתן מענה ללקוחות, הגדלת בסיס הלקוחות, והבית, שאומר: המשפחתיות, הבת
מחשבה לאנרגיה גבוהה
“כל מחשבה שאנו חושבים, וכל מילה שאנו אומרים, יוצרת לנו את המציאות” (לואיז היי) איזו מציאות אתם יוצרים בעסק שלכם?
משהו על תכנון מוקדם
האם יש לכם מושג למה בחרתם לשווק בפייסבוק? האם בדקתם אם הלקוחות שלכם נמצאים שם? או מי הם בכלל הלקוחות שלכם?
שימור אנרגיה בעסק שלך
שמעת על חוק שימור האנרגיה? זהו חוק פיזיקלי, הקובע שאנרגיה לא נוצרת ולא נעלמת, אלא משנה צורה מסוג אנרגיה לסוג שונה.
מיתוג ועיצוב ויזואלי
מה אומר הלוגו שלך? על אלו ערכים הוא מעיד? למה בחרת דווקא את הצבע הזה? כשאנשים שומעים על העסק שלך
מילות כוח בשיווק
למילים יש כוח! שילוב של מילים מסוימות במסרים שלכם, יחזקו את המסר ויעודדו את הלקוח לפעולה. הנה רשימה של מילים
עסק נולד ביום אחד..
עסק נולד ביום אחד.. כמו תינוק. אבל קדמו לו ימים, חודשים, לפעמים שנים של מחשבה, של כמיהה, של תכנון, של